Natascha-around-the-world.reismee.nl

Oplichtingspraktijken in Bangkok

Hey allemaal!

Even snel een berichtje dat ik goed ben aangekomen in Bangkok en over 2 uur in mijn hostel kan inchecken.Echter om hier te komen duurde wel weer even en ging niet helemaal van een leien dakje. Ik nam namelijk de metro vanaf het vliegveld tot de laatste halte om vanuit daar richting de stad te gaan.Had al 2 meiden in het vliegtuig Duits horen praten, dus sprak ze aan met de vraagof we een taxi konden delen. Ik verstond dat die 30 Bath was, omgerekend ongeveer 75 eurocent, gedeeld door 3 dus een kwartje p.p. Prima dacht ik! Dus lieten we ons afzetten in de backpackersstraat van Bangkok 'Khao San Road'. Echter had de chauffeur het toen ineens over 300 Bath. Ja daaagggggg. Dat ga ik echt niet betalen. Dat is wat je normaal kwijt bent als je vanaf het vliegveld gelijk een taxi zou nemen. Dus ik heb hem 50 Bath gegeven en snel mijn backpack uit de kofferbak gepakt. Zo zie je maar weer, als je hier niet oplet wordt je opgelicht bij het leven. Gelukkig is het mijn 2e keer hier, dus ik ben voorbereid :-)

Ik blijf tot zondagochtend in Bangkok. Die ochtend pak ik vroeg de bus en ferry naar Koh Tao. Daar ga ik vanaf dinsdag mijn Padi open water doen. Daarna misschien door naar Koh Phan Ngan. Daarna naar de Philippijnen of Myanmar, ook even kijken wat andere mensen doen die ik tegenkom in Koh Tao.

Groetjessss

Reacties

Reacties

paul

heel goed gedaan !!!

marga

Hallo Natascha wat een belevenissen zeg. Ik reageer nu pas . Eerlijk gezegd nog geen tijd gehad. Geniet ervan van alle mooie dingen die je ziet en mee maak.
Ik wens je veel plezier daar.

Groetjes van Marga

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!